Bedankt

Geplaatst door Jos do, november 05, 2015 10:52:24

Volgende week donderdag loopt mijn 6 weken durende radio en chemotherapie af en wil nu reeds de mensen bedanken die mij gesteund hebben tijdens deze moeilijke periode. Men zegt dikwijls in de nood kent men zijn vrienden, ik kan bevestigen dat dit zo is en waardeer meer dan ooit de mensen die mij gesteund hebben!

Zij die op bezoek zijn geweest.

Zij die telefonisch achter mijn gezondheid hebben geïnformeerd en die me de kans gaven om mijn verhaal te vertellen.

Zij die me af en toe een mailtje stuurden.

Zij die regelmatig een reactie plaatsten op mijn blog. Zij die aan me dachten en de vele volgers van dit blog.

Zij, de medische staf van het Sint Blasius ziekenhuis te Dendermonde en het OLV ziekenhuis te Aalst die mij behandeld hebben en het beste met mij voorhadden.

“Al deze mensen bedank ik!”

Na volgende week donderdag, wanneer mijn laatste radiotherapie beurt een feit is, volgt er een rust of herstelperiode van vier tot zes weken waarna ik aan mijn tweede chemotherapie begin. Ik hou jullie zeker op de hoogte via mijn blog.

Lees verder: Interview

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Na mijn ingreep

De dag van mijn echografie onderzoek

Operatie